vasárnap, május 30, 2004

szieszta helyett

vasárnap, jesz. délben kelek, akkor is félszemmel, ágyat sem vetünk ma.
Ma két fontos kult-pol dolgom van, először is Fraulein Noveanunak meg kell irnom az utolsó vizsgám szakdolgozatát, a kurva életbe. A reine kritische vernunft helyett most Habermaaaaaas és barátairól kéne irni. ja és megfogadtam, hogy amiért nem adták meg az ösztöndíjat, direkt gecizésből az utolsó utáni percben fogom leadni, de még vizsga előtt. Furcsa, hogy egy magát gondolkodó embernek tartó blabla mint én, szívből utálja a reine filosofische balfaszságot, ugyanis az nagyon divatos. akadémiai körökben, mint a mienk, mármint nem a gumiszerviz, hanem a kolozsvári Masterstudiengang.
A másik, sokkal kedvesebb bár nem kevésbé haszontalan: kedves szellemi gyermekem, eme napló csiszolgatása. van ugyanis benne pár tehnikai bug, nem is beszélve a tartalmiakról. persze megfogadtam, hogy a tartalmiakon nem változtatunk utólag, de ettől még Opera 7es alatt nem fut az arhivum. hamarosan kész az ebéd, addigis megpróbálok újra képet beszúrni, linket, stb, ez eddig nem sikerült. sőt, a múltkori manuálisan Dreamweaver alatt feltett képek is elvesztek. Kár lenne a drága képeimért.

Ó, még jó hogy el nem felejtettem:
Tegnapeste, a blog bejegyzés után tévéztem, agy és tel kikapcs. pár perc múlva elaludtam, aztán ébresztettek, és alig bírtam a saját ágyamba bemászni, olyan álmos voltam. Éjjel egykor csörög a tel, látom ismeretlen szám. egy századmásodperc alatt végigfutott az agyamon, hogy 1. nem veszem fel, bazmeg hüje soför, ha szétrobbant a gumid. 2. felveszem, és beleorditom: kivagy és mia lófaszt akarsz. 3. felvettem, persze. Tomi Gabija volt, és kedvesen elgagyogtam vele pár szót, ők nagyon jól voltak, aminek persze az ember nagyon örül, de nem pont éjjel egykor. Gabi szerencsére, hogy kedvesen csengő hangja volt, ezt mindig megbocsátjuk.
ja, épp ideje lenne elkérnem Tekla számát, vagy valahogy közelebbi dolgokba belemerészkedni, még nemtom pontosan. mert, ha jobban belegondolok, pontosan három és félóra buli közben beszélgetés és negyven percnyi sörözgetés volt az össz-Tekla-experience. abból naplózok két hete, lassan elfogy a material, muszáj lesz magamból kiindulni, abból meg jó nem lesz:). ebéd.