kedd, június 22, 2004

micsoda számok

fura a blogbolygók együttállása, ugyanis, mint azt már jeleztem, apám ma szülinapozott és amúgy most értem haza, szinte minden tipp bejött a tegnap estiekböl. a másik, szintén komoly dolog, tényleg meg vagyok hatva: kedves szürkerózsaszín naplóm, ez ni, elérte a vasárnap indított counterrel a 1oo letöltést, ami persze csalóka, mert én is letöltöttem, minden egyes új bejegyzésnél, mert akkor reloadolja, de akkor is. más nem jut eszembe, KÖSZÖNÖM. igyekszem persze ezentúl is hithü krónikása lenni saját magamnak, és friss agymenésekkel tarkítani messzire szakadt barátaim szürkerózsaszín napjait.

1 Comments:

At 11:37 de., Blogger tsir said...

A szürkésrózsaszín életű olvasók nevében, köszönöm kedves krónikás és gratula a századik akármihez és a közeledő szülinapodhoz!

 

Megjegyzés küldése

<< Home