szerda, június 30, 2004

play

egy kis gumizás, egy finom neszkávé, tejjel, és lassan egyenesbe jövök. fura ez az állandó fáradt állapot, amiben vagyok, még egykét nap és apró gumidarabkákra fogok esni. délután a naplót cicamicáztam, készül rendületlenül az új dizájn, új fícsörök, és mindenekelött új prodzsektek. Például, a népszerü komment rovat feltuningolása, de nem a szokásos fos fórum irányba hanem (természetesen) valami másba. Aztán, ideje lenne felszabadult energiáimat meröben nemformabontó, ugyanakkor teljesen hétköznapi dolgok szolgálatába állítani, például gondoltam egy olyanra, már a múltkor is irtam, hogy valami tesvérbloggereket keresni kis hazánkban, vagy egy olyan sztorit, mint a Terra Incognita, azaz megkérni teljesen hétköznapi embereket, hogy kezdjenek el blogolni, mesélni, milyen érzés fáradtan hazamenni a téglagyárból, útközben inni egy felest, nézni a gyalogátkelön a cicákat, majd hazamenni az asszonykához aki sipitozik mert elittad a pénzed büdös disznó. Igen, egy szocreál blogger meg tudná mutatni kis unreal világunknak, mi is az a mindennapi kenyér az imában. Szóval, várható egy optikai és tartalmi blogtuning. meg, maeste mégegy bejegyzés.

3 Comments:

At 10:34 du., Blogger tsir said...

csatlakozom:-)

 
At 10:48 du., Blogger tsir said...

nem is lenne rossz ez a szocreál valami, és arra jöttem rá, hogy igazából mindannyian azok vagyunk, nem kell hirdetést feladnod, hogy az alsó tízezerben turkálj...
Nekem sem volt mindennapi a mai napom: bal lábbal keltem mert álmomban valami frissen végzett liba kirúgott az iskolából mert állítólag felgyújtottam egy házat (álomfejtők hajjráá); rendesen megbélyegezte a reggelemet, főleg mert ma én kellett 18 szendvicset pancsoljak a gyerekeinknek (még jó hogy a morcos reggeli hangulat nem keseríti meg a lekvárt:)...aztán estére kiderült hogy nem én, hanem más, azaz az anyám és a kolegám visz el három kölköt a tengerpartra...a bazi nagy görög lagzi lóti-futi hangulata kellemes teadélutánnak tűnt a mi családunk mai napjához képest...aztán minden csúszott mint a buggyantott tojás: hétkor megyünk...nem is, nyolckor...baxus itt az este, kilenc óra...ELMENTEK.
Vártuk a várva várt édes négyes esti grillpartit a holland-portugál meccsel fűszerezve DE VALAKI BEÜLT A 20x20 cm kempingtévé elé!!!! Hivatlan vendégek, kissé beszívva és kigúvadt szemmel lesik a húst amit nem nekik szántunk...érzékeny szociális érzékkel rendelkezünk:))
Most itt ülök mert nincs saját blogom s mert senki nem kopogtat a messangeren, hát leírtam, hogy ne maradjon el nyom nélkül ez a mai nap:-)
Joe...jó ember lehetsz:-))))...most csak ennyit erről

megyek, mert kezd elkanászosodni az este s most így két kupica paprikás pálinka után talán melegebbnek tűnik majd a tűz, kevesebbnek a társaság és finomabbnak a hús:-))

Bocsánat drága gergely hogy kölcsönvettem a bloghelyed és kedvem szerint csacsogok...lassan eltűnök majd én is:)

Pusszancs

 
At 7:59 de., Anonymous Névtelen said...

Tisztelt Commentesek!
Na lassan kezd kibontakozni ez a blogg. Hat ezt szeretnenk elerni nem, hogy minnel nepszerubb legyen, es minnel tobb gergeliii barat tunjon itt fel.
Kulonben Joenak koszonom amit irt, csak jo nehany dolog nem volt vilagos hogy mit is szeretett volna velem kozolni, na de ez mindegy.
Bucinak: na latod baratom hogy egyre jobban erdekel mindenkit a te maganeleted, de foleg az hogy abban vajkaljunk.
Csak azt hianyolom hogy te meg sem emlited a portugal EBt. Pedig ennyit igazan megerdemelne a "nep az egyedulmaradt kiralytol". Foleg en mint udvari akarmi is votam- erted a celzast ugye.
Kulonben a tegnap esti eredmenyt, mert ez a comment 1-en szuletett,nem tartom jonak mivel a hollandoknak szurkoltam.
Na mindenkinek minden jot

 

Megjegyzés küldése

<< Home