szombat, június 19, 2004

örömmel jelentem,

hogy szombat. a tegnapi lustálkodás jót tett, este pedig lazáztunk egyet Tomázzsal, végre nem ültünk heten az asztalnál csak kettecskén, nyugiban megbeszéltük az élet fontosabb kérdéseit, persze a nökön kívül sok mást nem sikerült betenni a három óra programjába. én feles viszkiben nyomultam citromos kólával és nagyon oké volt, az állapotomról többet a taxis barát tudna mondani, persze két félig jutottam el. Most pedig, tisztelt hölgyeim és uraim, fontos bejelentenivalóim vannak, mégpedig hogy a komment után újabb fejlesztések következnek mint a fotóblogging, amiböl még csak egyet sikerült eddig felnyomni, de keep going.
Ugyankkor emlékezzünk meg e helyen egy bajtársunkról, tisztelt férfiolvasók, egy haver akinek a nevét nem irom le, akinek ma reggel 8.30 és 9.00 között felvágták a pucáját, ez a lényeg. nos, az operáció még tart, ismereteink szerint, de hamarosan online meg fogom interjúvolni, a riporter, aki csak kérdez, olyan kérdésekre fog rávilágitani mint hogy "mit éreztél amikor a kés hegyét láttad közeledni és a doki közben mondta hogy kicsit erös volt ez a törköly?", a riport cime "A farok és ami mögötte van", satöbbi.
ja és egy link-részt is fel fogok szerkeszteni, népszerüsitendö kis online hazánk illetve az anyaország (de fideszes vagyok ma) modern mikszáthjait.

1 Comments:

At 12:35 du., Blogger tsir said...

...beszéltem körülmetélt testvérünkkel, JÓL VAN!!!
Mosolyog (hallottam a telefonban:), és vidám és egy kicsit zsibbadt de JÓL VAN!
Gerlí, szeressed egy kicsit, s tereld a gondolatait nyugodt mederbe, hogy ne fájjon neki sehol;)

 

Megjegyzés küldése

<< Home