szombat, július 17, 2004

ezeeeer

ezer bocs, kedvesnapló. a hanyagolásért.
a múlthét annyira sürü volt, hogy jaj, mint eddig összesen. nem vagyok fáradt, inkább egy olyan érzés, mint a majomnak a dzsungelben, amikor egyik liánból a másikba ugrik és kapaszkodik, kábé ilyen a mostani lájf is, minden hét egy újabb szál.
elértem az ezret, ezer letöltés a ger.go-ról, mindezt úgy, hogy pár napig nem voltam netközelben, pedig szerettem volna látni, ahogy a 999 átfordul 1000-re.
A következö lián pedig, a félsziget fesztivál, amin úgynézki hogy Szatmár megyei jogú várost egy négyfös elitalakulattal képviseljük, azaz Tomázs, mint túravezetö és choffeur, amint a berúgós bakancsával tépi a Kismatiz száját, Andi, topban és cicacipöben, akit ismét feleségül fog kérni a fél vásárhelyi macsóhad, de lehet én is, amúgy Andi egy nagyon frankó csaj, aztán Orsi aki mindenkivel fog foglalkozni, és kedveskedni, ö lesz a túramama, bár szerintem beájul az elsö komolyabb napsütésnél, én pedig nagyon relax és nyugis leszek, rövidnadrágban, kora délelött fogok lefeküdni, estig alcsi, onnan pedig irány a buli, azaz: szerda, AnimaSoundSystem, amit Tomázzsal nagyon táncolniszeretünk, csütörtökön Zdob és Zdub barátaink, az istálló és a diszkó között félúton, amit nagyon bulizniszeretünk, aztán az unalomig ismert, és unalomig ismeretlen ezerarcú unalmas csodálatos faszság, a Kispál és a Borz, kábé a negyedik kispálom ha jól számolom, ja és a harmadik Anima, és ilyenek lesznek még mint a Role, (emlékszel, Tom, elsö közös állatságunk Tusnádon, jönaról, jönaról), meg a Luna Amara, szóval állat lesz.
Aki még nem ismerne, vagy más oldalamról, vagy pont ellenkezö oldalamról, annak pontosítanék. Szóval, ezt talán Tiborc vagy Tomázs tudná esküvel bizonyitani, hogy kirándulásokon és ilyen tóbaugrós meneteken nálam bulisabb lajhárt nehezen lehet találni, egyrészt mert utálok szervezni :) másrészt tényleg laza félrészeg lusta disznó szoktam ilyenkor lenni.
 
Persze, a blogcicázásból nem lett semmi, de lesz, addigis elvégezte helyettem a Blogger.com, kösziii, szóval mostantól irhatok pirossal, fehérrel, zölddel, ha éppen akarok, de nem, meg nyomhatok vicces dolgokat is, amit viszont nem szoktam. Tartozom még sokmindennel, többet között avval is hogy Orsinak igaza van, szeretethiányom van, de nyugi cicababa, neked is, söt Kedves Olvasó, nemonddhogyneeem.
Másik frankó dolog, hogy mint tegnaptól tudom, sajnos Szigetre, amit Endreboy szervez nos nem tudok eljutni, mert a kollégacsávó felesége szül és ezért szabadságra megy 25-töl, egész sokáig, mármint a csákó, és a Félsziget is beleesik ebbe a faszságba, igy nem tudnék menni, de a nagyfönök aszonta, elvan ö nélkülem is. ami persze fáj, meg minden, de ugyanakkor indulabuli, még 12 nap és sörrel teletöltöm a Matkó (Tomázs Matiz márkájú vállalati autója, továbbiakban Matkó) hengerfejét. ja és a kis Pingvint el se merem kérni, meg friss jogsival ez, teklásan szólva elég gáz lenne.

3 Comments:

At 2:19 du., Blogger tsir said...

Ti mentek, én viszont tényleg nem...és ez a gáz:-))

 
At 10:44 de., Anonymous Névtelen said...

B Szabi vagyok! (voltam es leszek)

Haaaaaaat edesfiambuci!

Oszinten, meglepetesekent er a hir, hogy "Isten hozott" a dudak, padlogazok, olajfoltok es benzinszamlak vilagaban! Meg elevenen el bennem a kpe, amikor lehettunk testverek kozott is vagy 11. -esek (boldogok, de meg nem koverek) es egy kora reggeli "kolcsey maraton" (reggeli iskolaba menet) soran, a hajnali, ferde, japanos butkaszemek mogul kijelentetted, hogy szamodra az auto meghatarozasa "az a vasdarab, ami az elso es a hatso rendszamtabla kozott van". Kis lepes neked, de nagy veszely az emberisegnek :)




Sikeres vaezetest, keves rendort, sok nagymellu szoke stoppost, alacsony fogyasztast es boldog driver's dayt :)



Bereczki

 
At 12:00 de., Anonymous Névtelen said...

Sziasztok! Dragosta din tei! Vrei se pleci ....

 

Megjegyzés küldése

<< Home