szombat, július 31, 2004

FELSZIGET osszefoglalo,

ekezetek nelkul, csak hogy erezd a fiilinget. Hat, akkor egy gyors zanzaban lenyomnam, hogy jol erzem magam, mert nem almodom a gumikkal, csak az idojaras bassza meg magat, mert a napi program legfontosabb pontja az egy zuheeee, amikoris minden szaradasra kitett cuccom ujra atazik, perpetuum zivatare, Tomi es Andi a legnagyobb egyetertesben isznak, en pedig kicsit furcsan osszekezakezben nyomom Orsival, ami erdekes es funny hazastarsi anyadpicsaja dolgokat eredmenyez, de inkabb kezdem idorendben.
Utolso nap, indulas elotti utolsoelotti percig meloztam a firmanal, persze hogy nemvoltam kesz, amikoris megerkeztek Tomek a Matkoval, es becuccoltunk oten, ertedbazmeg egy Matizba oten, full csomaggal, es nyomultunk teljes egyetertesben, meg jo hangulatban Kolozsvarig, ahol Korodiek Audijanak a termosztatjat probaltam volna javitani, mert bekrepalt, en kozben dobozos sort fogyasztottam, es mar elore nagyon hujdeheppi voltam. Egyket ropke eso, meg egykis balesetes dugo a Tordai uton, es mar ott is voltunk, a csodaszep Vasarhelyen, ami rendes es tiszta, bar epp a hatamnal a netkafeban, mivel az Oranzs GPRS nem megy, szoval a hatamnal ugyanoilyan kreten 12 eves bitangok nyomjak az Unreal Tournamentet, mint barhol mashol, szeles e hazaban. Szoval, megerkeztunk. a kovetkezokben pedig, erkezik az Animakoncertliveflasback, aztan Cui, aki leginkabb egy krosszmotorozo tetovalt betepett barlangi medvere hasonlit, Gabi akinek keskeny alakja, rovid haja van, (lasd, lennebb) es most pedig mennem kell.

1 Comments:

At 7:29 de., Anonymous Névtelen said...

tesvér, a nagy almából idvezillek, rég nem voltál messengeren, hiányzol is ennek megfelelően, írhatnál nekem, én szokásomnak megfelelően nem tudom, melyik az éppen kurrens címed. itt is minden nedves, belülről halálra ittam magam a hétvégén, és most rekuperálok, kívülről az ócjánparti trópusi légjárta, négyszáz százalékos nedvességtartalommal. ölellek, és írj. hzs.

 

Megjegyzés küldése

<< Home