hétfő, július 05, 2004

kedvesblogom. ne haragudj kérlek, hogy hanyagollak meg most is kutyafuttázok, de annyi melóm van, hogy jaj, ettem két pofa Fornettit, meg nagyokat szívok, mert a hétföi nap ez ilyen. Csak telefonok, telefonok, egyik a másik után, de délutánra lecsendesik a buli és megirom azt, hogy a kirándulás bizonyisten tényleg jó volt, a tegnapi nap során pedig kialudtam magam, kinn a hegyen, meg lebarnultam, a görög félistenek lenyomták a portugálokat, talán az eperszedö honfitársainkat kellett volna betenni a kezdöcsapatba, nem pedig építkezéseken dolgoztatni a nemes vlah vér sarjait, nameg jelentkezem (mindenki öszinte örömére) egy EU-s állásra, de részletek még nemsok. akkor, see you délután.

2 Comments:

At 10:29 du., Blogger ger said...

hali tata!
ezt tedd publikussa , mint az en comment-em!
na most egy ilyen mindenes level, mert a faszom verjem bele, mi a kurva eletnek nem tudok feltenni egy commentet se arra a baszas naplodra.
irom itt a commenteket, a net meg csak ugy szarnyal, oszt a vegire meg kiirja, hogy hogy nyaljam meg a bal golyomat, de akkor se jelenik meg a commentem.tudom, hogy zseni vagyok, de....
legyszi csinalj egy olyan useres akarmit nekem, mert ha nem irok egy virust ami beleveri a k.... fa.... a tetves jo edes....basz..... bele meg mama.
na.
es azert se irom meg megegyszer.mert kurva jol sikerult pedig.de azert na.
ugymeg plane.
ja igen, es gergo monda vala az elso sor utan a szabi szurke skoda fabia-jara:
...ez nekem jobban tetszik, mint a fabia...
latszik, hogy voltak ott sorok.
napi egy vicc beigerve:
Hogy hívják azt a not, aki nem veszi be az antibébi tablettát?
- Maminak.
ketto lett belole:

Miért nem lehetséges szexuális viszony egy no és egy majom között?
- Mert a majomnak nincs pénze.
tomazs

 
At 1:17 de., Blogger tsir said...

tomááázs, ha nem ismernélek...jajjj lenne neked:)

 

Megjegyzés küldése

<< Home