csütörtök, július 15, 2004

kétnap

bepótolom, ezerrel.
Szóval, hétfön és kedden szívszorongva (szó szerint) császkáltam meg tanultam, mert tegnap vizsga volt. Elég szar dolog, mert ha nem sikerült volna, mindenki kárörvendöen sajnálkozott volna, hogy majd máskor, meg nyugiii.
Tegnap reggel pedig, irány a rendörség, az elmélettöl nem is féltem, csak halványan, mert az még nagyobb égés. De nem volt semmi gond, az elsö pár kérdéssel, elég magabiztosan felnyomtam az összeset, amíg el nem értem ahhoz, amikor a teherautó egy villamost elöz, egyirányú utcából kijövet. nabazmeg. és akkor elkezdett forogni velem a világ, hogy most mivan ha pont emiatt basznak el, aztán elkezdtem forgatókönyveket gyártani, hogy az intersectie nedirijata, nos ott tilos elözni, de ez végülis, a kamion balra szeretne menni, tehát ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.
Megvolt, a 26/11 böl 25/10, ha jól emlékszem. Indulás a gyakorlatira, na itt kezdödik a bibi. Ugyanaz a rendör, hát tényleg agyonlövöm magam. Beülünk, indulás, kötelezö gyakorlatok, helyböl, meg fordulás két tükörböl, meg egyéb basztatások. 7 hibaponttal, megvan, anyád. következik a kamion, ami már elég laza, mondtam is hogy ha már fenn ülök a platón, akkor már nem érdekel. Szóval kolbászoltunk a füstös mozdonnyal, itt is a kötelezö dolgok, és ment. aztán a kamion + félpótkocsi, (rajongóknak: remorca), ami már naggyon laza volt, utolsóelötti voltam, délután fél ötkor, reggeltöl, csóró rendör már szinte kiesett az ablakon. Megvolt, köszi, ennyi.
Aztán nagy most az öröm, mármint az enyém, ha minden jól megy holnapeste megvan a jogsi, persze a kis pingvinen még nem lesz meg a szám, de egykét bevetést még az Oltcit is kibír, hétföig.
Most pedig reggel van, illetve délelött, megérkezett Tiborc és csapata, kiderült hogy rossz az egyik fékhenger, meg kell telefonáljak valami gumiért, meg magnéziumfelnikért, szóval, back to the old kerékvágás.

2 Comments:

At 12:30 du., Blogger tsir said...

Te ügyes! Egy percig sem kételkedtem abban, hogy sikerülni fog!!! Nem engedhetsz meg magadnak ilyesmit, bár lehet, hogy a környezeted elnézte volna ezt az ici-pici bukást, te magadnak soha...hát Gratula!!!:-)

 
At 7:17 du., Blogger tsir said...

hékás...ma még nem írtál!!! lelkes és türelmetlen vagyok és persze mindenki más is aki téged olvas:) Új málnaság született, kukkants be!

 

Megjegyzés küldése

<< Home