csütörtök, július 08, 2004

minusz kettö

az éjszakák mostanában unalmasak, de nem (csak) azért mert egyedül alszom hanem azért is mert nemszoktam álmodni, legújabban. amikor szoktam, akkor pedig annyira fáradt az agyam hogy teljesen életközeli dolgokat fabrikál a napi eseményhulladékból, vagy az utóbbi idöben, az akciófilm a sláger. de tényleg nem tudom, miért, ugyanis soha nem rajongtam értük igazán, talán a Ronin és a Matrix az egyetlenek, amiket szeretek, na meg a Brian élete :). És akkor, mint maéjjel is például, lángszóróval meg katonaruhával robbantok meg mászok a szomszédos, 6os számú általános iskola falán. Tiszta örület. Ilyen Piticu kollégám is, aki egésznap kamionokat küldözget meg fuvarokat intéz, és a felesége akkor esett elöször kétségbe, amikor a srác éjszaka felkeltette és delíriumos hangon aszonta: "Du-te la incarcat" azaz, menj pakolni. Énis szoktam gumizni, meg a kis pingvinnel mászkálni, azt hiszem vasárnap este azt álmodtam. hogy egy keresztezödésben, itt mellettünk, egy csávó nem adott elsöbbséget és a kis pingvin hátulját kapta el, és a pingvin csak pörgött az úton. El kellene mennem szabadságra.
Aztán, éjjel fájt a szívem, és holnapra jelentkeztem be a szív-seb-ész-hez :), és reggel óta nem ittam egy gramm koffeint és nem szívtam egy miligramm nikotint se, úgyhogy senki ne várja tölem hogy bármi értelmeset irjak, mondjak vagy bármi más. Tomázsékkal félszigetelni fogunk, úgynézki, és eredeti szándékaim szerint egésznap aludni, éjjel pedig inni, cigarettázni illetve bulizni fogok. Még 15 nap. Kéne írjak erröl egy jókis screenplayt, asszem így hívják, szóval egy frankó kis akciófilm lenne, hahaha, Gergely közlegény megmentése, amelyben 295/60 R 22.5-ös gumik robbannának és szimpi, szemüveges joghallgató lányok képeznék a special effects kategóriát.


1 Comments:

At 7:58 du., Blogger tsir said...

Gergely testvér drága, mi lesz veled ejsze???
Ez a nikotin és koffeinmentes nap úgy érzem jót tett neked, letisztult gondolatok , hibátlan spot...
talán nekem is el kellene gondolkoznom ezen a cigis dolgon és akkor én is brillírozhatnék mint te:)

Nem tudom eldönteni: menjek a félszigetre vagy ne menjek a félszigetre??? Bizonytalan vagyok...vagy nem?:)

 

Megjegyzés küldése

<< Home