szerda, július 07, 2004

na, ha igy haladunk. a tehnikai gondok az lófasz, mert már két hete szúrkál a szívem, meg egy kicsit szorít a mellkasom, és a ma délutáni, hetven fokos höségben elfogyasztott neszkávé után mintha a szívem kikönyökölt volna a mellkasomon, mint a falusi széplányok, vasárnap délután az ablakba. És elkezdett belülröl húzninyúzni valami, meg zsibbad a bal karom, úgyhogy holnap reggel 7kor bejelentkezem a kardiogránemtomhova.
Persze hogy az én hibám, hogy minden apró kis hülyeségért idegeskedem, dehát ha engem vert meg a sors egy olyan kollégával, aki ma épp 1millió 200 ezer lejt nézett el, arról tényleg nem a pici szívem tehet. Az el nem végzett dolgaimat, hightech-Szüsziphosz módjára, magam elött görgetem, most épp Endreboynak készítek valami szépet, pólóra szitázni, a szigetes prodzsekthez. Aztán eszembe jutott, hogy könyökig benne vagyok a nyárban, és hogy milyen jót tett a múlthétvégi kirándulás, nos péntektöl nem dolgozom pár napig. relax, bármi jöhet.

1 Comments:

At 4:56 du., Anonymous Névtelen said...

Korodi
Ocsem hat tenyleg szar helyzetben vagy a csavoval, en mar csak tudom. :-)
Kulonben nekem van egy jo modszerem, szidd le a sarga foldig, kuldd el az anyja picsajaba, es ha ezekutan meg szol egy szot is, vagd jol orba es hidd el nekem, olyan jo erzes fog eltolteni.
Kulonben tudom milyen szar erzes hogy te kinlodsz hogy juss valamire a masik meg le se szarja.
Na csa

 

Megjegyzés küldése

<< Home