szombat, július 24, 2004

párnap, párszóban.
pici autóm kitölti mostanában pici mindennapjaimat, illetve nemis az autó hanem a lófrálás minden szarért a városban. Finom illat kering benn, meg vettem egy kazit, Metallica, gyermekkorom imádott fekete albuma és egy Depeche Mode-ot. Szoktam vele mászkálni, meg pucolgatni, egyesek szerint az udvaron járvakelve rá szoktam kacsingatni, satöbbi.
Jelenleg ez, meg a meló tölti ki egy jelentös részét életem egy jelentös részének. Elég hanyag vagyok viszont a munkahelyen, nameg itt is, kicsit lazulok mostanában.
Jövöhét a sörök, az alvás és az bulizás jegyében fog zajlani.

Szeretnék megismerkedni egy lánnyal, ki is találtam, legyen vékony, barna, jó lenne ha valami aranyos rövid frizurája lenne, illetve agya. Szeretnék ülni mellette a Marosparton, beszélgetni a történelem végéröl, vagy a Maros partjáról. Kábé fehér nadrágban, papucsban és sötétkék pólóban képzelem el, és olyan aranyos papucsa lenne, és szép lábujjai. Az se árt, ha pisze, meg ha okos szemei vannak. És cigarettázzon, és, na még egy utolsót, legyen Connexes telefonja.

Az utóbbi napok csak úgy teltek, a legnagyobb újdonság viszont: új internetkapcsolat, a techsznobizmus dzsihádja, GPRS interneteléréssel fogom nyomni a Félszigeten a blogot, telefonról. Az elsö rész, a laptop-GPRS-telefon dolog müködik, következik az internet beállítása a Nokián. Kábé sms-szerü szpotokat fogok nyomni, napi minimum egyet, de nem is túl sokat mert elég drága mulacsssság. Kábé így:

„Reggel,kurvameleg.Korodival azéjjel egymás sátrába hánytunk. Asszem Korodi volt. Orsi enekel, Tomi a berugos bakanccsal a fején, kezében fakanállal kergeti. A blogbeli lány még nem jelentkezik. Lehet nincs is ilyen?"

1 Comments:

At 10:54 de., Blogger tsir said...

:-)

 

Megjegyzés küldése

<< Home