kedd, augusztus 31, 2004

Ó, hát mióta nem. Sok mondanivalóm úgyse, ami van, hogy például Dunlop Sport 01-es eladásban élenjárok kis városunkban, az meg senkit nem érdekel. Engem se.
Továbbra is játszik a szív, mikor dobog, reggelente kispál dalokat dúdolok mostanában, hogy Péntek típusú rabszolga meg hogy hétvégén Károly napja volt és Gabivarázs, és bekentük magunkat egymással.
És hogy szerencsétlen helyzetnek tartom azt, hogy rámmarad ez a kedves gumiszervizes örökség, mert inkább lenne kedvem gumicukrot árulni a kolozsvári Central földszintjén, és bármikor kirúghatnának és felmondhatnék hogy elmehessek a nagyváradi Central földszintjére, gumicukrot vagy bármi mást eladni vagy venni, vagy csak menni, szóval érted.
Közben tegnap a kis Pingvin farkincáját, normális emberek ezt itt nálunk hátsou bárának hívják, nos behorpasztottam, és hol máshol, hát az udvaron. A laptopot pedig egy Adi nevü, (Péntek típusú) srác javitja már egy hete, azért vagyok blogilag ily passziv, meg azért is mert sokmindent szeretnék írni, de nem megy, mint például azt hogy hétvégén Károly napok volt és fáradt voltam, de szombat délután berepültem a hölgy karjaiba, kedves estét töltöttem, a tesókkal és sógorokkal, meg a szimpatikus anyukával aki kedves volt és napraforgómagot ettünk, a másik húggal pedig pezsgöt ittunk, aztán másnap reggel Andival haza, onnan kimentem a hegyre a családdal, BCA téglát raktunk a faterrel, alias a viharkárokat rendbehozni és onnan vissza Károlyba majd vasárnapeste alig akart elengedni amikoris azt éreztem hogy igen, ezért az ölelésért bárhol árulnék gumicukrot, csak ölelhessem naponta. Holnaptól van infrastruktúra, meg ojjektum, szóval ha Adi barát visszarakja a laptop billentyüzetét úgy, ahogy a gyárbul jött, akkor eresztem ide dógokat.

2 Comments:

At 10:18 de., Anonymous Névtelen said...

mar megint beszaras ez a bassszus nyet.
tata!
ha mi a banatert nem irsz?
nem koll a szamgepre fogni.....
regen olyan kis halasan ovtad, apoltad...
ennyi volt.
ha nehogyma!meg dalmi is szovatette a tenap este, hogy gyenge lettel.
na tu sti
tomazs

 
At 4:55 du., Anonymous Névtelen said...

nemis azt mondtam, hogy gyenge vagy, csakcsupán megkérdeztem mi van veled/veletek. mert nagy itt a csend. azért.
:-)

 

Megjegyzés küldése

<< Home