szerda, augusztus 11, 2004

nem, nem mondtam le és nem is untam meg, mármint a blogotl és most jön hogy bocs de rengeteg a melóm, és tényleg az is. Egyedül a várban, még számítógépem sincs, Bea segít egykét dolgot eladni, tegnap pedig csúnyán beszéltem vele és emiatt lelkiismeretfurdalás, meg satöbbi, aztán kirúgtuk Istvánkát mert beképzelt köcsög lett az utolsó pár hétben, nagyon sok a munkám, mostanában pedig már nem is élvezem annyira.
Egyik menekvésem ebböl a faszságból, egy kicsit beülni az autóba és Bob Marleyt hallgatva kiautókázni az Autonethez, a másik escape gomb a hölgy, akivel most telefonon és neten, és torokszoritóan csodálatos dolog: hiányzik. nem mondhatom, hogy még soha, inkább azt hogy rég nem. Rég nem ölelt még így nö, és én sem, és rég nem gondoltam ennyit és ilyeneket. persze, kétségek is felmerülnek bennem, távkapcs és egyebek miatt, de annyira hihetetlen ez a sztori, a másfél nap sátorlakás és puszilkodás, hogy ha tehetném, megírnám, de bocs, hagyjuk a dolgokat érni ameddig lehet, és nézd el nekem, Tisztelt Olvasó, hogy másfél centivel a beton fölött járok.

2 Comments:

At 10:59 de., Anonymous Névtelen said...

Korodi

Szevasztok Blogosok!
kulonben tenyleg ritkazod mostansag a blogod, dehat nekunk ebbe semmi beleszolasunk nincs, csak igy nehezebben telik a munkaido, es meg a juventuszt sem fogjuk!
Itt ragadnam meg az alkalmat hogy megkerdezzem, valaki nem tudja hogy hogyan lehet hallgatni a Juventus Radiot a neten.
Te meg "tata fia" dolgozz sokat hogy legyen mibol kigyere Karolyon keresztul Berlinbe a Nagy O NOddel.
Udv mindenkinek

 
At 10:57 de., Anonymous Névtelen said...

Gergő, az anonim olvasók is naon várják már, hogy bloggolj picint.

 

Megjegyzés küldése

<< Home