kedd, szeptember 07, 2004

azoknak, akiknek (köszi Tekla hogy neked nem, de miért nem irsz?) szóval akiknek már elég a gumikból és az utóbbi szpotok lelki kertipartija se teccett (azon is gondolkodtam, hogy ki kéne lépjek Gabistól, és egy külön blogtestbe nyomjam, dehát ha még ezt se tudom rendesen etetni, akkor mi lenne avval), mitisirhatnék, mitis sirhatnék?
próbáljuk meg szétfesziteni ezt a sztorit esetleg háromnégy párhuzamos naplóra, hogy gumik, hölgyek, nameg hogy mennyire fáradt vagyok, meg hogy miért nem irtam?

még mindig kétségbeesetten próbálom megmagyarázni az utóbbi hetek seholsemmi hozzáálllását, de csak hogy szemléltessem a sztorit, ami nincs, ugye, szóval többek aggódó kérdésére válaszolva, a laptop úgynézki Bukarestbe fog kirándulni, ugyanis Adi barátnak nem sikerült, ami szerintem senki másnak se, hogy összerakja, úgy rendesen, aztán tegnap mirceltem a kedvessel, kábé igy: "?Wa myuysag?" szóval a billentyüzet leragad, a fejemben pedig traffic jam lesz a dógokból, amelyek az ujjaimon tülekednek kifelé, mint például most is, éppezért a húgom szobájába telepedtem be, ami persze az emberi és egyéb privacy dógok legmélyebb meg satöbbi megsértése, ami hatványozódik, tizenéves, privacyszárnyát bontogató húgom esetén.

Illetve, fontos és kevésbé tisztázott kérdések keringenek csak úgz a fejemben, mint például hogy van-e már trónörököse a Venczel dinasztiának, léci valaki kopogjon ha tudja, mondjuk talán a büszke apa.

És hogyan lehetne egy olyan sört kifejleszteni, amely az utolsó kortynál is ugyanolyan finom legyen, és habos és nem pisi, mint az elsö?

na, ezt fellövöm mielött eltünik. elárulnám, hogy nemegyszer történt, a kurva tehnikával már tele van nagyon, hogy a Bea gépének a modeme mindig murphysen ott áll le, amikor Publishing, lehet persze, hogy nagy egyszeri transzfer van, meg ilyen szarok, lényeg hogy úgy várom már az RDS-t a mi uccánkba mint a Messiást.