csütörtök, szeptember 09, 2004

csütörtökeste, kedvesemcset és a húgom DVDzik, megérkezett a képernyökre FábrySanyi is, teljes a szórakozáspaletta. és, hihetetlen, de ma megérkezett az uccánkba az RDS, Matyi személyében, aki gyerekkori haver, de tényleg, mikortól mondhatod azt hogy gyerekkori barátom, hát szerintem mostérzem, hogy ténylegbazmeg, vannak már gyerekkori barátaim, akkor ez ahol állunk, már csak a nagy büdös élet lehet.
Tomással tegnap söröztünk egyet, és Kádas Csabika aranyosan szórakoztatott bennünket, mert jól be volt rúgva és amúgy is aranyos csávó, aztán pedig elmentünk (Tomással) a tüzoltótorony alatt berendezésre kerülö pizzériába, ahol beszélgettünk arról, hogy télleg itt lenne az idö kikatapultálni magunkat a szülöi házból, ilyen szempontból könnyü azoknak akik Kolozsváron vagy Botswanában melóznak vagy békefenntartanak, merthát anyaaaa, csak nem járhatok haza mindennap Suceaváról!
de, ezt már rég kihánytam magamból itt, a blogon, inkább leirnám hogy közeleg a hétvége, HZS barátomat pedig már vagy háromhete nem kapom el messengeren, és szeretnék már beszélgetni vele, és hétvégén Kolozsvárra szeretnék eljutni,
van egy régóta beigért látogatásom , mindezt Gabival, ami mától kezdve elég nehéz projekt, mert a Pingvin kórházba vonult, a hátsóu bárát kijavitandó, és kap két darab, (szerintem orcsmány, de mindenki szerint sziiip) hidegfehér szinü ködlámpát az alsó bára alá. vagy hova. ocsmány, de jó lesz az, a hideg téli estéken hóbanfagyban Nakkárolyig, Váradig vagy épp a világból kifelé szaladni.
ez a kilencvenkilencedik szpot, holnap lesz a századik, meg kéne ünnepelni, valami értelmes dologgal, addig kitaláljuk.

2 Comments:

At 2:37 du., Anonymous Névtelen said...

Szerusz buckógergely :)

Par hete rad sem neztem, kattintottam. Csak ultem nagy maganyomban es miutan elfogyott a ket hetes szabadsagrol vammentesen hazacsempeszett elmenykoktelom, mely lassankent mozgasi energiava alakulva stimulalta az amugy takareklangon pislogo elmemet,elkezdtem azon toprengeni, hogy kivanjuk e meg egymast azzal a ven kurva szatmarral. Mar mar arra a dontesre jutottam, hogy jovo evtol megprobalom a hazakoltozest, amikor elolvastam a boldogcsaladiegybeolvadas-rol irt elmenyeidet. (apu cirkuszol, anyu hisztizik, a hugi me nyavog) es mivel csaladjaink demografiai adatai nagyjabol eggyeznek> ASSZEM MARADOK ITT!!!


bereczki

 
At 7:28 du., Anonymous Névtelen said...

perec te pocok

 

Megjegyzés küldése

<< Home