csütörtök, szeptember 16, 2004

ó, elisfelejtettem beirni egypár megtörtént dolgot, ime:

Vegyük sorba, elöszöris megszületett Endreboy kislánya, Venczel Anna Viola, az sms
[ja, Endre: élő szobor, Joe-val órákat mesélhetnénk, hogy is volt az, amikor az örökbohó Endre beállitott Kolozsvárra vizsgákat intézni, aztán ideúton megismerkedett 11 cseh, 3 üzbég, 7 belga és 1 flamand csávóval, a buszon, akik valahova kirándultak, és egész úton nyugat-flamandi üzbégül lehaverkedett velük, majd Kolozsváron órákon keresztül rohangált hogy elszállásolja öket, amig a vizsgaintézésböl nem lett semmi, és még sorolhatnám a hihetetlenebbnél hihetetlenebb sztorikat, amikor például stoppoltam az autópályán, és a rendör elvitt a Schönherz kollégiumig, majd felhivtuk Endrét, ö meg hótrészegen átsétált a Zöld Pardonból, és átvett a rendöri szervtöl, huhúúú] [amúgy, Endre is nagy mesterem, akárcsak Joe és még páran, de ezt elötte sose vallanám be] szóval az sms valahol péntek éjjel érkezett, megszületett Anna Viola, Isten éltesse. Amúgy, csak azért irtam le ezt a sok dógot, amit persze kifelejtettem az az, hogy Endréröl tudtuk már pár éve, hogy csajok után csámcsogva fog nyugdijba menni, aztán találkozott egy csodálatos növel, akárcsak Joe, vagy például én. én?
***
Ma is melóztam, a csütörtöki nap ilyen szempontból a legzürösebb, csak ma 5 helyröl kaptam árut, apámmal pedig szeretnék már egyszer csendesen meg tiszta fejjel leülni, le kéne beszéljünk egypár dógot, hogy miért is szeretnék már nem otthon lakni, ami elsö hallásra fura, de legyünk komolyak, és lassan de biztosan folynak a tárgyalások, meg hogy valahogy tisztázzuk le azt a dolgot is hogy megalázó dolognak tartom azt, hogy pénzt kell kunyeráljak egy rohadt autóhifire, pedig tényleg annyit melózom hogy jaj, meg azaz igazság hogy egy ideje [hogy ez mennyire Gabi-függö, elsö látásra igen, de nézz utána, szpotonként, tény az, hogy ö csak felerösitette bennem a vágyat, hogy ismét úgy éljek mint Szatmár elött, Kolozsváron, Budapesten, azaz mint hal a vizben, azaz inkább mint részeg lajhár az állatkerti fán] ide elfelejtettem mit akartam irni, azt hiszem azt hogy sokszor nyügnek érzem a dógokat, ha nem tünt volna fel.
***
Aztán, feltelefonozott Tekla, hogy itt vannak nem messze, és benéznek egy Fanta Shokata erejéig, és nem hiszed el, épp akkor érkezett meg 133 darab gumi Claudiu baráttól, [akivel épp jó üzleti kapcsolatot ápolok és erre, nemtom miért, de elküldött egy csomó téligumit ami nem lenne baj de bazmeg, szeptemberben, hogy pólóban raktuk le öket? mondjuk, akad köztük egypár különlegesség is, mint például a Pirelli Scorpion MUD, egy durva dzsungeles /tudósos-klónozós, hihi/ tipusú gumi, és a Sotto Zero, elsöként kaptam a megyében, ez okéoké, de azért mégis, szólhatott volna, hogy zavarjam ki az egereket a raktárból, helymiatt, stb] és ültem velük pár percet, és megigérte hogy nem feledi el a blogfrissitést, ez a pár perc jólesett de sajnos tükön ültem, mert Zsolti magában kellett benyomja mind a 133 darab gumit, neki is gyerek, feleség, jajjjajjj, és tényleg megsajnáltam Zsoltit mert nagyon úgy tünik, hogy jó apa és férj, és minden ami ezzel jár, hogy mérföldes léptekkel siet haza, meg hogy kialvatlan szemekkel bámulja a monitort, kellett ez neked? .

***
ennyi most. jóéjt.