kedd, szeptember 21, 2004

ha sietek, még elérem a félnyolcas blogom :)
mareggel, kivételesen én ébresztettem a jányt, mert eddig ö engem, minden reggel vagy háromszor, szeretek vele reggel beszélgetni, valahogy az álmos hang miatt szintekicsitaligalig olyan, mintha közelebb lennénk egymáshoz
Reggel, nagyfönök balra el, mi meg építkezünk itt a cégnél, és ennek örömére, illetve ez a célja, szóval kibontottuk a raktárat, kiraktuk a gumikat, és feljebb emeljük a magasságát, hogy több férjen be, a szép kis téligumik, aztán egyre közeledünk az elfogadhatóan használható internet földi megvalósulásához, ami annyit jelent, hogy tegnap végre engedtem a lennebb olvasható öltönyös fasz [bocs, de tényleg, van egy olyan fura nézése a csávónak mint azokban a régi francia gyerekfelvilágositó rajzfilmekben, a teremtés meg az ivarsejtekröl, ha ismered, nos a csávó úgynézki mint egy kétlábon járó puca, se több, se kevesebb] szóval az öltönyös fazon felhivott, huszadjára is, mire mondtam hogy namostaztán igeeen, elmegyek, szerzödést kötni, és egy csomó dokument meg papirmunka, közben félszemmel néztem a Pingvint, amit direkt tilosban parkoltam, mert megláttam a SM-21-LAR rendszámú, Másik Pingvin nevü autót, ami ennek az ikertestvére és melléparkoltam, és igen mókás volt ahogy, miután megkötöttem a szerzödést, összefutott a LAR és a GER gazdája, és egymásramosolyogtunk, persze a csaj richitg nem tudta, melyik az övé. pedig az enyémen 185/60as gumik vannak.
a szerzödés megvan, október 1töl van kábeles, állandó netkapcs az irodában, ami eddig nemvolt, mindezt három gépen, és hogy teljes legyen az infrastrukt.orgazm., otthonra is kértem egy 1GBosat, ami azt jelenti hogy mostmár csak a fürdöszobát kell majd bekábelezni, hogy tényleg teljes legyen. tehát, október 1.
itt pedig hamarosan nyolc, indul a nap.