hétfő, szeptember 06, 2004

hát megállazeszem! netelek pár percet, a napi istencsászár adagomra vadászva egyszercsak belemászok a link részébe, ahol a föhös [:)] ajánl mindenféléket, föként blogolókat, mire majd kiugrott a játszik a szívem a helyéröl: ott van a "gergeliii.rágó és gumi".
tejóságos... megtörtént amitöl annyira féltem és amit annyira vártam, hogy eccercsak ez a kis bitnapló kilép az unanimitás illetve pontosabban a szük körben ismertség szóval érted, elkezdik olyanok is olvasni akiket nem ismerek (nem is merek, haha), nos ez megtörtént, ezekszerint igyekeznem kell.
akkor, világhírnévségfelétartás okán, elárulnám, hogy egy szupi lagziban voltunk a hétvégén, innen indultunk Tomasek, Kinga, Orsi meg a Pingvin, én elég fáradt voltam, mire szombat délután négykor odaértem és várt a kicsike, aztán kicsit alcsi és végreittvagy, majd jött a templomi esküvö, aminek az egyetlen furcsasága volt, és lehet nem pontosak a számításaim, de megfigyeléseim szerint egyedül én (meg a pap és a kántor) szóval a násznépböl csak én énekeltem a "Szívemet hozzád emelem" c. zsoltárt, amin meg is lepödtem, meg persze mások is. Emelkedett hangulat volt, amikor Kriszti és Szilvike megnyomták az Enter gombot, majd köröztünk egy kicsit a városban, dudálva meg miegymás, ekkor már öten ültünk a pingvinben és kezdödött egy kellemes kis helyen a lagzi, Gabi elegáns és mégis nagyon kívánatos volt, ami paradoxon is meg nem is, szóval elkezdtünk enni meg inni, majd táncoltunk és rotációban igy tovább, és Tomas, Kinga, Lakókocsis Timi és Lakókocsis Timi Barátja nevü haverekkel nagyon jót mulattunk, és a jánnyal annyira aranyosfurcsán simultunk meg táncoltunk, hogy többen is megjegyezték hogy khmkhm... nem akarunk picit arrébb menni a kamerából? aztán bókok közt a legszebb, hogy egy idösödö úr, akit persze azután Fönöknek szólitottam, felajánlott valami szobát az étterem fölött, mondván hogy biztos úgy szeretnénk, aztán megismertem Vikit, a doki Vikit aki a helyi orvostársadalomban valami helyi Don Corleone vagy ha nem akkor jól alakitja, és folyt a pia, tánc és minden. Aztán haza, és délutánig gabiztam, ö meg gergözött, utána hazapingvineztem, kivittem a húgomat egy Sárköz faluban megrendezésre kerülö buliba, majd onnan is haza, mostpedig itt a cég, itt a vég.