csütörtök, szeptember 16, 2004

ja és eljutott az uccánkba az RDS, mégpedig úgy, hogy találkoztam Matyival, ezt már irtam, azóta eljött egy csákó aki már nem annyira helyes srác mint Matyi, egy olyan tipikus manager, felül szürke zakó, fehér ingben ami már indulásból fehér zoknit is jelent, a nyakkendöje pedig valami rohadtul személytelen és igénytelen, aztán Nokia 3310-es, a sötétkék, ami nem lenézés de szerintem egy telekomos csákó azért adjon annyit magára, a nadrág meg cipö meg az asztal alatt volt. énis. stilusban zavaró és tenyérbemászó volt, ahogy magyarázta a metropolitan meg nemtommilyen dolgokat, és valahogy nem igy képzeltem el a rendet, a lényeg hogy lesz kábeles internetem, nem kell a romtelecomos cuccon lógni, meg hisztik a foglalt vonal miatt, halleluja, csak ettöl a csákótól irtózom, mert megkért hogy hivjam fel 12.30-kor, de elöbb ne, mert tárgyal, erre felhivtam, hogy nincs idöm most szerzödést kötni de akkor hivjam fel holnap reggel 8.30 és 8.45 között, de ne késöbb. hát bazmeg.
***
ja és hozott egy személyre szabott ofertát, egy feketébe öltözött, lenyalt hajú, leginkább egy öltönyös fiatal tevére emlékeztetö kollégájával, és a papiron az állt, ettöl féltem, hogy havi 50 dolcsi, plusz tva, amire én csóváltam a fejem és mondom hogy a száz dolláros bekötési dijjal sok, mire a csávó 1 másodperc alatt rávágja, hogy akkor legyen havi 35. a szomszéd kupecek, Cigány Romi meg a többiek [tényleg, romiék ló és autókupecek, bár Cigány Romi, a nagy, ö már lakásokkal foglalkozik], szóval ök ezt egy kicsit jobban csinálják. fiúk, erröl a kurzusról hiányoztatok? lehet, hogy ebböl a kábeles sztoriból is olyan Istencsászár-féle vagy miles.hu-féle provider-kalandok lesznek, vagy késelés. na, késö van, és pörög a telefonszámla:)

figyelem, az ezalatti felnyomás is a mai napi, hopszihopszi, tessék scrollozni.