péntek, szeptember 03, 2004

a nagy visszatérés magamba illetve ide, akkor most elárulom hogy reggel van és a szokásos egyórát ülhetem héttöl nyolcig a számitógépnél ameddig megjön Bea, és kizavar innen, mert Bea öntudatos és fakturákat meg banki nemtommiket szokott pötyögni egész komolyan, amugy meg apámék elutaztak Budapestre a húgommal kivizsgálásra, a Pingvin repiti öket, reggel hatkor volt a felszállás és én pedig a céget nyitottam, a mai nap péntek és elég fárasztó lesz, mert már a hétvége jár az eszemben, ezért is. Amikoris lagziba megyünk a lyánnyal, holnap este, és mulatérozni fogunk egy keveset és közbenközben puszilkodni, meg ölelkezni, amitöl páran az asztaltól már a múlthéten hányingert kaptak de nézzétek el csávók, csak két nap nekünk egy hét.
Apámmal mostanában nem egyezek túl jól, mert a múltkor szóvátettünk egymásnak dógokat, merthogy nem tetszenek neki a gumieladási módszereim azaz minek kell minden kliensnek elmesélni az alfát és ómegát, meg kit érdekel hogy az MFS az megerösített oldalfal és akkor közöltem vele hogy "az eredmények engem igazolnak", ez egy nagyon topmenedzseres duma volt de eldöntöttem, hamár úgyis ittvagyok, meg úgynézki ittragadok akkor bizony welcome to the Marlboro Country, bizony keménynek kell lenni.
Van egy ilyen apa-fiú keményvonalas beképzeltség a dologban, hogy például tegnap rendeltem két kamionfelnit, mert ugye Sorin barát csak akkor jön el az áruval ha rendelek minimum 30millióra, és amikor szedtük le az árut, apám megkérdezte, hogy miért nem rendeltem a maradékra kamionfelnit, mire mondtam hogy nyugi ezis nekünk jött, akkor egy kicsit elgondolkozott, hogy nabazmeg, ez tényleg nem hülye. Amúgy meg leszarom mert, az eredmények tényleg igazolnak, és az hogy igazi apa-fiú-satöbbi, (föld, kaland, ilyesmi) párbeszéd nincs, az meg már úgyis késö lenne. mint ahogy már mostis késö van, jön Bea.