péntek, szeptember 10, 2004

tratratraaaaammmm....

SZÁZ!
Ilyenkor mit kell irni?
Hát, amit az ezredik letöltésnél, hogy köszönöm. Száz szpot, most azt hiszem végig kellene olvasnom az elsötöl, jót fogok szórakozni. Köszönöm a figyelmet, a türelmet és úristen mekkora zavaros mondatok, most hogy backgroundban olvasgatom, talán ezentúl úgy kéne fogalmazzak hogy
Esett. Voltam sörözni. Jó volt
de inkább igy sokkal tisztább, azthiszem a Tisztelt Olvasó blogszeme is ehhez szokott már és akkor ma nemtörtént semmi azonkivül hogy átfagytam és nincs autóm se meg semmim se, holnapreggelnyolctól pedig dolgozom Zsolti helyett, és egész nap arra vágytam, vigyázz innen ez már a rózsaszinblog, hogy mellébújjak és átöleljem, ehelyett pedig ültem az AutoNetnél benn hátul és az Anghelnek rendelt Ford Tranzit kardántengely két darabját rakosgattam a járdán, a bejárat elött, meg eljött Claudiu is, meghivott Bukarestbe, egyfajta jutalomkirándulásra, a Cefin Romania új nemtommijének a megnyitására, amihez sok kedvem épp nincs, topmenedzserek és topgumisok között Marlborózni a szünetben, meg elárulni suttogva egymásnak, hogyan is állunk a téli gumikészletekkel, hagyjatok engem békén.

többet nem tudok irni, mert már nagyon zsibbad a fejem, ma egyébként Petrával kellett volna találkoznom, aki szintén from Cluj City, szerintem pár hónap és naplózni fog. aztán hazaértem, és pedig megigértem neki hogy egykét hogyvagysört megiszunk, de átfagytam, úgy igazán és nagyon, meg a hideg is olyan hirtelen jött mint a meleg ott benn, ez valami metafora? szóval hirtelen Szatmáron pingvinhideg lett és ez némi rosszkedvre ad okot, mert ez a nyár végetért és nagyon szép volt, igazi, hatvanéves koromban is nosztalgiára okot adó nyár volt ez.