kedd, október 05, 2004

2.1 majd, mikor hazaértünk, este fél tizenkettöre a mulatérozásból, jól lebasztak apámék hogy hogy voltam képes otthagyni a násznépet olyan korán. Merthogy az ikertestvérének a fiáról van szó, ugyibár. mire én: akkor te miért nem mentél el? csend a vonalban.
3. hétfö, melóztam, ha jól emlékszem, ja és a legfontosabb, hogy miért nem volt ez a kis szünet, itt a blogon, hátpersze. Elöszöris, nem ment a netem, másrészt váltásban baszódott el a laptop és a dial-up, aztán apámék épitkeztek, ugyhogy én voltam ismét a hunyó. aztán, mint egy varázsütés egy húszkilós kalapáccsal, apám mellének szegeztem a szabadnap-kérdést, hogy kérek egy szabadnapot. egy kis atyai istenfasza, azthiszem tényleg meglepödött, hogy ilyet merek kérni.
Rá pár percre már úton is voltam. Tudod.

Útközben felvettem egy stoppos uriembert, aki textilmérnök az Ardeleana textilipari vállalatnál és épp ilyen dógokról beszélgettünk, Kismajtény felé, meg a szokásos munkaeröpolitikai kérdésekröl hogy a nyugat kizsákmányol, amikor épp 3 autó jött szembe, és levettem a hosszúfényt és kábé nyolcvan körül voltunk, amikor a sötétböl egyszercsak elémugrott egy hót ríszeg, Szalacsi stilusú ríszeg bácsi, aki a forgalommal szemben, azaz jobb oldalon, nekem menetirányban. elkaptam a kormányt persze, és elkezdett táncolni a Pingvin az úton, ilyenkor a padlófék a biztos halál vagy árokbaborulás, és megúsztam. úton maradtunk meg senkinek nemtörtént semmi baja, azonkivül hogy a stoppos faszi majdnem szivrohamot kapott, meg énis. És, bár nem épp az állati ösztöneimröl vagyok hires, de motoszkált bennem egy kinzó vágy, hogy hátramenetbe kapcsoljak és visszatolatva elüssem azt a balfaszt, aki szegény majd meghalt hótríszegen a Pingvin jobb orrcimpája alatt.

gabihoz remegve érkeztem, és gyorsan elmentünk sörözni kettesben, majd alvás és másnap egésznap csörgött a telefon én pedig az ágyból válaszoltam, majd ötre ismét vissza zúgó fejjel a melóba, aztán....

4. ...szerdán és csütörtökön egésznap szívtam, merthogy a kiesett 1 nap megbosszulja magát és a gumibirodalom összedöl, pedig Zsolti mellé még felvettük Csongort, egy tökös srácot, aki szintén elad és bár még csak pár napja, de azért jónak néz ki, mondjuk bemutatkozása alapján, azaz "
látom van GDB1102-es TRW fékpofa is, ez mindig kell
nos ezek alapján magasan túlszárnyalja az igényeinket. kicsit túlpörög, de igy Zsoltival tökéletes pár. remélem bejön. Szóval, ha ez bejön akkor végetér az egésznapos, egészhetes hajtás, nyugodtan foglalkozhatok már mással is, nemcsak a raktárból ki, majd be.