péntek, október 22, 2004

hoppá, 3 blog egynapon, ma pedig semmi nem történt.

megrázó kommunikációs élményem volt ma, épp két gumiról beszéltem telefonon az egyik klienssel, amikor annyit hallottam hogy bazmeg ez belénk jön, majd kis csatt és a csávó letette a telefont, mivel karambolozott, vagy koccant, mondjuk nem féltem mert egy kilencvenes évek eleji Nissan Patrolja van, ami három tonna, de azért mégis.

Ez a sokdolog leirása pedig már régóta úgy kikivánkozott belölem, dehát ahhoz lekell ülni. Mint az ezernyi más dolog amit magamnak és a T.O.-nak igértem. Ma csak annyi, hogy Bea benzin nélkül maradt a hidon, és vittem neki benzint, aztán van egykét új zeném, az egyik még csak kazetta, mivel a CD lejátszóra még gyüjtenem kell vagy 200 eurót, akkor viszont lesz hacacáré. Addigis meghallgattuk és megszerettük a kövektezöket: Cesaria Evoria, idösödö spanyol énekesnö és kellemes hangja, Jamiroquai és az örök jamiroquai-hangzás, amiröl mindig HZS barátom jut eszembe, laza nadrágban, valami szines pólóban. Jovanotti, ha már ugyanitt tartunk, ma viszont az aranyos lánytól megvettem a ZdobsiZdub Agroromantica-t, CD-n, és hozzá egy jókis drumandbass albumot, ami ráadásul román muzika, ami elektróban olyan mindegy, holnaptól pedig tényleg szeretnék naponta irni, de jobban szeretném, ha lenne miröl irjak. Micsoda melankólia, hihi.

Ja, kaptam privátban biztató meg basztató leveleket, az egyik hogy például irjak többet Gabiról, a másik hogy ideje lenne már lépnem valamerre. Nos, ezt nem pontosan értem, te tudod mire gondolsz. De mégis, mivel kapcsolatban merre?