csütörtök, október 21, 2004

igen, egykicsit szabadságramentem, most pedig már:
szóval eltelt a múlthét, felmentünk a Pingvinnel elöször Kolozsvárra, ami mintha egy kicsit a szüzességem elvesztése lett volna, úgy autóilag. Reggel korán autómosás, doboz cigi, kóla, nokia handsfree, ja és elökésziteni gondosan a kazettát az útra, (CDlejátszóról részletek lennebb) , és csak akkor eresztettem hangosra a részletek lennebb Zdob si Zdub zenekar albumát, amikor már kifelé nyomtam a városból, és amúgyis szerettem ezt az utat, hát még igy, hogy élvezetes volt minden kis kanyar, meg emelkedö, a stoppos leányka is csak nézett, talán a napszemüveg/ biztonságiöv/ fülhallgató/rammstein kollekció miatt?
Egyetemi basztatások után, aminek a konkrét eredménye az hogy van a kezemben egy diploma, Joe várt és mesélt, és háromnegyed óra parkolás után kilódultunk a Napoca hotel halljában ittunk egy kávét, csendes volt és összefogott, amilyen régebben ritkán.
***

Állomáselött, strada Garii, milyen furcsa is, nem én állok. gyorsan fel is vettem egy stoppost, egy néger csákót, aki egykilencvenes, és feketepákósan beszéli a románt, zsurnaliszta lesz. Úristen, ö a leendö Chabral? a zilahi "Meses TV" sztárja? az apja amúgy nigériai, az anyja meg zilahi.
Át Zilahon, majd a str Garii, milyen furcsa is, nem én állok. gyorsan fel is vettem egy stoppost, egy fehér lányt, aki orgonatanárnö Tasnádon, szépen és kedvesen beszélt, talán a napszemüveg/ biztonságiöv/ fülhallgató/ rammstein kollekció miatt? majd haza.
***
hétközbeni élmény sok nincs, nyolcra meg mostanában kilencre járok. gumik jönnek, mennek, megjött ma végre a minden számitógépen elérhetö internet illetve belsö hálózat, amit egy hónapja császármetszéssel szülünk ketten Ferivel, illetve mostanában már apám is lázban ég, vajon a szubnet maszk van rosszul konfigurálva?