vasárnap, november 21, 2004

002, mert elfogott a webszorgalom, szóval:
ültem Gabi ölében a sörrel és jó volt, lassan megszokom és átállok a heti egyszeri ömlesztett 24 órás maraton örömre, épp tegnap délben töltött el egy kellemes érzés, hogy az egész napra az enyém, illetve én az övé, mint régebben, Kolozsvár citiben, amikor Kata, akit épphogy elözö este ismertem meg a Pub-ban, nála marasztalt délutánig, és egész délután néztük egymást cigivel és kávéval a kézben, és állati zavarban voltunk. ez épp nem passzol ide.
majd mareggel felkeltem és ismét az enyém volt, már nem csak telefonon, mint ahogy szoktunk reggel meg este perceken keresztül csacskaságokat suttogni a vonalba, hanem éreztem az illatát, leginkább a nyakánál, és azt szokta mondogatni, hogy olyanok vagyunk mint biztos emlékszel az épitökockákra, amikor a kis átlátszó nejlonlemezen van egy csomófajta lyukacska, kör meg háromszög, és mi pont összepasszolunk, mint abba bele pont az ami jó oda.
---
majd elköszöntem, Sógi kölcsönadta a monitorát, ja és este meg vasárnapdélben pár órát közösen autóztunk a Need for Speed Undergrounddal, meg két kissrác, unokatestvérei nyomták egészéjjel a gázt, majd én. szegény Sógi.
hazaraliztam, újabb körrekord, az enyhén jeges, néhány helyen pedig egészen csúszós úton szinte másfél óra alatt hazaértem, ami kábé százhuszas tempót jelent, itthon pedig anyám készül a holnapi metodikai napjára, apám a tévé elött, húgom a fürdöben, én pedig mindjárt indulok inni egy sört Csongorral és Csongornéval. mostanában hülyeségeket álmodok, a múltkor tiszta kigyós hülyeséget, meg science fiction keverve akciós szerepjátékos faszságokat, nemisbeszélve a gumikról.