kedd, november 09, 2004

csak lépésenként,

nem megy már ez a napi rendszeresség, a rohanás meg a dógok szövetkeztek ellenem. Éppen ezért, csak egymondatban, megjött az RDS számla, köszi, két és fél milla, mert tele voltunk mindenféle worm meg backdoor meg script meg lófaszokkal, amik csendben nyomták az amúgy nagyrabecsült firma felé a számlát, nagyrabecsült mert Matyi meg Lucian meg a többiek, a srácok rendes fiúk, aztán a traffikot generáló lófaszokkal sehogy se tudtam megbirkózni, semmilyen virusölö nem gyúrta le öket, mert benne voltak a registry gatyájának a madzagában is, úgyhogy, a szokásos, ezeréves, {az informatika kámaszútrája} trükköt alkalmaztam, Win98 rendszerlemez, és CDröl DOS-os F-PROT virusirtó, a legkirályosabb, majd, figyelem, kezdöknek ajánlott szórakozás, szintén rendszerlemez, format c:, majd Y, majd enter, aztán, a másik sokmesélnivalós dolog az a hétvégi lagzi volt, mostmár nem a BRASZERIÁBAN hanem a KULTÚRBAN vótunk, oszt én vótam a vöféj, oszt álltam a zajtóban oszt kinálgattam a násznépet borral meg pájinkával, oszt Gabi nem hiszem hogy jólérezte magát, négy felé hazaértünk, majd délután Nakkároly, és bementünk egy étterembe szalmakrumplit és rántotthúst enni, mivel a lagziban az épp nem vót, majd haza, tegnap meló, ma is, most pedig épp itthon, mert jöttem ebédelni, és ezentúl nem szeretnék egésznapot dolgozni mert fáradt vagyok mostanában,