kedd, április 05, 2005

egy kis myreille olvasás, elalvás elött? inkább combfiksz. de semmi esetre se Sasvári online.
szeretnék már egy külön kis lakást, mondjuk Tomázzsal ahol mindig van a hütöben sör és van a közelben biliárdszalon, megpersze egy jó kis internet. rövidtávon pedig szeretnék magamnak egypár új cuccot is, vasárnap például felvettem, e szezonban elöször és nagyon trendinek találom a tavaly vásárolt Nike utcai cipellömet, még egy ilyet is bekéne újitani, aztán már csak egy szürke bársonynadrág kellene, jó kis trapézban, ha még gyártanak ilyet, és néhány pulcsi, hogy ne a téli birka- illetve lengyelpaplan szerkezetü cuccokban járjak.
A mai napot a monitor elött töltöttem, aztán volt nálam egyik kedves vendégem, P. Úr, akivel kellemesen elbeszélgettem, szeretek ülni a céges teraszon és kávézgatni valakivel, legszivesebben oda vinném ki az irodát. apám pedig a hegyi házhoz. holnap is megy, én pedig reggel GoodYear/Dunlop gumik készletezésével kezdek, majd Orsi kért meg hogy segitsek neki, van egy Európai Unióról szóló projektverseny, pontosabban az EU-s értékek terjesztése nevü verseny, ahova nevez a tanitványaival, és lehet mindenféle fiktiv projektekkel nevezni. én pedig aszontam, hogy ha már itt a lehetöség, akkor tsakis extrém vagy überkreativ dolgokat találjanak ki, valami MindBomb-os ihletésü performanszot, utcán vagy publikus térben. vagy, blogoljanak közösen arról , hogyan kerülünk naponta 1cmrel közelebb, vagy távolabb? az Unióhoz/tól, és ezt a metablogot küldjék fel az Uniónak, hadd tudják meg Brüsszelben, itt nálunk mennyi az allokáció.