szombat, április 16, 2005

mareggel ismét héttöl nyomom itt a cégnél, és rendet kéne pakolnom magam körül, erröl jut eszembe hogy még soha seholsem volt iróasztalom, igyaztán elég tanácstalan vagyok, hogy mit is kellene hova, de mivel reggelóta, ezért túlvagyok az újságozás, kávézás, machomediázás, matulázás, kispálhallgatás és egyéb reggeli teendökön, és mindent összefröcskölt már a napsugár, ha már itt tartunk.
Tegnapeste már nagyon szégyelltem magam Tomázska elött, hogy persze hogy amikor nem volt Gabi akkor egészestéket ültünk különféle korcsmákban, mostpedig már nem, ígyhát levánszorogtam a korcsmába, ahonnan félóra múlva leléptem. a mai további program pedig félálombeni mászkálás az udvaron, majd jön Gabi, és megyünk egykicsit Rékuhoz és Sógihoz, holnap pedig vissza.
jelentkezett egy olvasó, mailben hogy csak most találtameg meg elolvasta együltében (valószinü, hogy rajong a körmondatokért) és hogy hiányolja a különféle nök utáni szenvelgésemet, (valószinü hogy nem rajong az autógumiiparért) és még azt kérdezi, hogy mi a nöideálom, meg ilyenolyan nagyszerelmek, mi van velük. elsö igazi szerelmem Edina volt, egy bájos kislány, egy kis Alice Csodaországban, aki még most is meg-megdobogtatja, ha véletlenül összefutnék vele, öt egy Kinga nevü lány váltotta fel, aki egy költö meg lélekbúvár meg lélekidomár csaj volt, és egész nagy könyvtára volt különféle érdekes könyvekböl, illetve akkor érdekesnek tartottam öket, öt több kitérö után után Anna követte. Annával nagyon jól éltünk, és szerettem is, az odaadását és a latinos temperamentumát, igazán formás teste és elég konzervativ világnézete volt, nem szerettem viszont az odaadását, és a latinos temperamentumát, aztán Orsi jött, akibe pont azért szerettem bele amiért kiszerettem Annából, ennek a végét már közösen éltük meg itt a blogon, most pedig Gabi, akibe azért szerettem bele mert az elözök szerencsés arányú keveréke és mert jól érzem magam vele, este csillag voltál nappal meg fecske, volt még Janka aki elhagyott és Tünde is, akivel csak egy szénaboglyán feküdtünk és néztük a napraforgótáblát és
Babarczy Esztert is szépnek tartom.

1 Comments:

At 4:50 du., Anonymous Névtelen said...

Szia Gergő!

Láto, hogy linkeltél :)
Én is megteszem.

 

Megjegyzés küldése

<< Home