hétfő, április 04, 2005

micsoda hétvége II.

a keréktörösporfelhös vasárnapdélelött után ebéd, majd Kisgabihozfutás következett és gondoltam meglátogatjuk Tibit mert szép az idö és Tibi mostanában magányos. Tibi Börvelyben lakik ami arról nevezetes hogy a föutcán annyi szép és rendezett zöldkapus porta van, hogy még mindig nem tudjuk, hol is laknak pontosan, de a másik viszonyitási pont, a traktor, nos az nincs minden háztartásban. Tibi lelkesen felajánlotta hogy kimehetünk traktorozni, illetve szó szerint idézem mert ez nagyon tetszett: megyünk nagyanyámhoz a metszöollóért, a traktorral.
másfél perc múlva már a 4x4es Volvo traktorukat hajkurásztam a legelön, Tibi elöször még ott csüngött a bal lépcsöfeljárón majd elszaladt Kisgabiért és a Pingvinért, én pedig a traktorban zenét hallgattam, mentem a sáncban, meg egy kicsit a töltésen, amig Tibi a Pingvint hozta, UGYANAZON az úton. elértünk a traktorút végéhez, amikor csere azaz Tibi traktor, Kisgabi pedig a Pingvint vezette, életében elöször kormány mögött, és nagyon jól mentünk árkonbokron keresztül, remélem tetszeni fog neki a vezetés és gyorsan levizsgázik, hogy tudjak már énis inni egy pohár finom bort, ha valahova megyünk.
A kellemes délutánt traktorozás utáni szalonnasütéssel folytattuk, amit Kisgabi nagyon szeret, én pedig nem, mert nincs hozzá türelmem, az udvar végében raktuk a tüzet málékóróból és ládákon ülve nyújtottuk a tüzbe szalonnáinkat, pontosabban én, mivel a profik, Kisgabi és Tibi már tehnikásabban, a tüz mellé lógatta be a botot, és ismét eszembe jutott, mint pár hónapja naponta többször is, hogy mennyire szeretem nézni ezt a lányt, most épp ahogyan ült több mint félórát egy szerencsétlen szalonnadarabbal, és csepegteti a hagymás kenyérre, micsoda szalonnaromantika.