szombat, május 28, 2005

1.
június 27, születésnapom és egyben a magiszteri dolgozatom megvédésének dátuma. idén. témajavaslatokat erre a cimre küldj, deutsche Studien témán belül bármire nyitott vagyok, és azért kéne egykis segitség mert már nem vagyok biztos abban hogy a tanerö dijazná a "Continental német gumiabroncsgyár keleteurópai terjeszkedése" cimü eddigi témámat. a legegyszerübb valami hitleres meg drittereichos-megbánós sztori lenne, vagy elöszedni valami dögunalmas németgazdasági exceltáblázatos költségvetéses faszkodást.

3 Comments:

At 1:05 du., Anonymous Névtelen said...

Boldog szülinapot kívánok neked! Még legalább 100-at! ;-)

 
At 1:06 du., Anonymous Névtelen said...

Boccs. Jani vagyok pécsről, csak elfelejtettem odaírni.

 
At 2:20 du., Blogger ger said...

köszi, de mint irtam, júniusban, kerek egyhónap múlva lesz :))

 

Megjegyzés küldése

<< Home