csütörtök, május 19, 2005

Igenbiza kolléga hivott paintballozni. Köszönöm, de azthiszem elaludnék a füben. Lesz Siromex rally is, holnaptól, Nagybányán, amikor a pálya szélén, a bokrok között nézed, hogyanfalja bé a Subaru Impreza a kanyart. megtörténhet hogy elcsordogálunk odáig, mondjuk szombat déltöl Kisgabival. namiccólsz, Kisgabi?
újabb tétel a wishlisten, a párnap nyugalom és párnap iváspörgéssemmittevés mellett: kedves barátom, Mirel mondta a múltkor, félkomolyan, hogy ha van kedvem, elvisz egyszer kamionozni, mondjuk Németországig, és vezetünk ketten. Meg Piticu is, akinek viszont saját vadiúj Volvo FH12je van, ma ugrott be hogy milenne ha elmennék vele mondjuk egyhétre, neki is jó mert ha én vezetek akkor ö alszik, és a múltkor is jól jöttem amikor pálinkát kóstolgatott én meg hazahoztam neki a húszméteres tömbháznyi verdát, nekem meg már szükségem lenne valami jókedvstimuláló érdekességre, talán megkéne látogassam a jóöreg Kolozsvárt, benne Joe/Joenét, blogger kollégákat, a szintén jóöreg Tranzitházat, és tologathatnám ismét az ebédlötálcámat a Crisulban?