szombat, május 14, 2005

Tegnap, kicsit indusztriális körülmények között is, de találkozott az erdélyi blogtársadalom kétnyolcada azaz beugrott hozzám egy sörre Igenbiza kolléga, akivel kedélyesen mászkáltunk végig a cégen merthogy dolgoztam, és elmesélte, hogy mennyire kurvajó a paintball, meg hogy ki is az a DE, és hogy miért éppen Kolozsvár.
Majd elment, mondván hogy este sör és már elöre féltem hogy mint Tomázskával sokszor, ezt sem tudom tartani, mert hamarabb bealszom minthogy befejezzem a bocs smst. Este pedig, apámmal vittünk a Sprintert valahová a Honvéd utca környékére és miután letettük, gyalogosan, zsebredugott kézzel besétáltunk a konkurenciához, aki persze éjjelnappali és megittunk vele egy sört.
aztán, a bealvás nem következett be, meg nem is akarom magamra haragitani az egynyolcadot, úgyhogy fél tizenegykor elcsászkáltam a Tháliáig, ahol prömier volt, (ezt igy illik ejteni, szakmai körökben) és feltünöen sok kultúrember rajzott körbekörbe. amúgy onnan ismerni a szakmai köröket, hogy feltűnöen és szépen, kereken ejtik hogy hozz egy sört, pintzér. Egyesek furcsállták a fekete Bridgestone kardigánomat, érdekes.
Itt volt Yes Sir kolléga is, feltünöen szép szinésznök kiséretében, meg Petya is akivel szeretek beszélgetni, és vele is rég találkoztam. aztán átrendezödtünk, egy civilben logisztikai menedzser amúgy rádiószerkesztö csávóval és egy szürkecsikosharisnyás szinésznö amúgy rádiószerkesztö csajjal. A srác részeg volt és unta az egészet, a lány pedig nagyon elégedetlen volt a nemtudommilyen szerkesztövel, ebböl egy szép kis kereskedelmirádióelméleti mindentudás egyeteme kerekedett, a lány pedig olyan tipikus bakfis-szinésznö volt, zenére rázta a fejét az asztalnál, affektáló volt és csúnya is. Ekkor, hogy szebb legyen az este, mellémül Imola, aki súgó eltanácsolták a színiröl. A következö beszélgetés zajlott le köztünk, elsö perc.
Imola:szia, te bokszoló vagy?
Ger:?????????
Imola:bocs, csak gondoltam, mert olyan nagy az orrod. meg lapos is.
Ger:nem, én autógumikat és kamiongumikat árulok
Imola:ööö....aha.....
miközben a részeg log.menedzser már kurvára unta a dolgokat és a csaj meg bulizott a széken, meg kérte hogy hangositsák fel a zenét, második perc.

Ger:és mesélj, te mivel foglalkozol?
Imola: én súgó vagyok, itt a szinházban
Ger: az nagyon szép, engem mindig is érdekelt a háttéripar. Tudod, mint az hogy vajon melyik cég gyártja a cipöfüzök végére azt a kis nejlongyürüt. szóval, akárcsak a súgó sztori, az is szép.
Imola: ööööö....értem...
van egy olyan érzésem, hogy nem mindig tudom magam kifejezni.