kedd, június 28, 2005

24, igen

hú, de jót ittam a tegnap, miértis? hát 24éves lettem, ejsze. Kaptam egy csomó smst és szép ajándékokat, többek között egy dupla viztartályos vizipisztolyt is, meg Kindertojást. Gabi pedig depressziós lett, mert a vászonnadrág amit vett, egy számmal kisebb. Hogyanis mondhatnám el neki, hogy nem benne van a hiba hanem az én pocakom nagy.

Az ünneplést délután kezdtem a teraszon, hideg citromos sörrel és viszkivel, majd folytattam a Thália teraszán, HZs barátommal, Lilla barátnöjével és a frissen újra megismert Zilahi Imrével, és késö éjszakáig röhécseltünk és kacarásztunk, irjak ilyet? na: néztük az élet napos oldalát a sötétben.

4 Comments:

At 3:58 du., Anonymous Névtelen said...

Nagy grat! ;-)Még 100 évig!!!

 
At 11:43 de., Anonymous Névtelen said...

ghatulalok

 
At 12:57 de., Anonymous Névtelen said...

Nagyon ugyes gyerek vagy, ha ilyen okos dolgokat is tudsz csinalni, nemcsak a cegetek betonjat koptatni azzal a gyonyoruszep adidasoddal ;-)

 
At 1:32 du., Anonymous Névtelen said...

Szia Gergoke!

sajna egy par napig nem neztem be, ezert egy kicsit elkesett a szulinapi gratula es nagypuszi :( de azert igy utolag, meg 4x ennyit!

oleles, baratimi

 

Megjegyzés küldése

<< Home