kedd, július 12, 2005

Yoko ono

a lennebb közzétett, frusztrációt és magambankáromkodást okozó gondolatviszketés, hogy ma sem intéztem el azokat a kurva felniket, nagyon zavar, különösen hogy megrendeltem más helyröl és rosszat küldtek.
aztán, a közelgö
gázt neki, csak össze ne törd jelszavak alatt futó, közelgö versenyek is idegesitenek, ebben legalább annyi fejlemény, hogy Csabinak (aki festi a Kistigrist és szintén versenyez majd) is meg magunknak is megrendeltem a Yokohama versenyabroncsokat, és ez még csak a kezdet. mert kapott ma a kis Pingvin is 4 lengéscsilit, azaz teleszkópot (eredetileg japán Kayaba-t szerettem volna, az stilusosabb, aztán úgy sikerült, hogy Boge lett belöle, az se rossz) Holnap pedig szeretnék beugrani Kisgabi karjaiba, hamarosan egy éve együtt isszuk a citromos sört, csak legyen jó idö a Félszigeten, szóval csupastressz vagyok.

továbbá, a kéthete megrendelt ColinMcRaeRally2005 nem érkezett meg, és akkor jött az isteni ötlet. Szoftvereket fogok gyüjteni, amitpersze bárki tud, de arra gondoltam, hogy megvennék pár programot, amit érdemesnek tartok arra, egyfajta reszpekt, hogy pénzt adok ki érte, elsö a CMR2005, de valszeg beruházok egy ZoneAlarmot, és egy fullos, csilivili Operát, ami tiszta hülyeség, hiszen ittvan a gépen, dehát az olyan fasza lenne, nem? vagy csak felesleges pénzköltés, több láda Heineken, több láda citrommal.