hétfő, augusztus 29, 2005

nulla

hétköznapjaim a pult mögött, árusitással és faszkodással telnek. amit még irhatnék, csak már ahhoz sincs kedvem, meg gondolom a T. Olvasónak sem, hogy már itt a téligumi raktárkészlet fele, azaz leforditom eltelt ez a kibaszott nyár, erre akkor döbbentem rá, ezredjére mikor mareggel Réku messengeres státusán "eltelt a nyár" ezt olvastam, és tényleg.
HZS látogatása Szatmáron, amúgy egy hétig volt itt, de csak utolsó este ugrottam át hozzájuk pár sörrel, minden vele történő beszélgetés után tele vagyok új ötletekkel, kedvvel meg miegymással. Peter Kratzer, akit cirka négy éve nem láttam, válaszolt az ezredik, nagyvilágba küldött emailemre, így révbe jutott a miniprojektem hogy csak internetes úton, azaz google és email felhasználásával megtaláljam rég nem látott barátomat. aki mindeközben egy eldugott kis magyarországi falucskában, a külvilágtól elzárva alkotott.
Ismét napi három kávét iszom, fájnak az ujjaim, pedig még tél sincs. egy ütöttkopott szürke koszos Oltcittal közlekedek, bár ma elöször van remény hogy megvehessem a kis 205-öst, de a tegnap kipróbált Honda Civic is nagyon macerálja a fantáziámat. kényelmesebb, újabb, fasztudja. és Tomival se söröztem vagy pár hete, hónapja. fel is hivom.