vasárnap, szeptember 25, 2005

itthon

egynap utazás után ismét itthon, van monitor, nemcsak a hotelszobában pöcögtetni a telefon képernyöjét a pálcikával. holnap lesznek képek. reméltem, hogy több ember kommentel, vagy olvas, mondjuk igy visszaolvasva nem nagyszám a hétvégi futam, hátha holnap lesz idöm leirni, milyen volt. de ittvan a kis ágyam, meg a kis tévém, ennyi elég most. Seerlacival párhuzamosan, én épp ma gondolkodtam a napló bezárásán, mert nincs sok idöm arra hogy olyan legyen amilyennek én szeretném. elmúltak a régi kedvesbájos sziaszeretlek bejegyzések is, meg... fasztudja. nemistudom, milyen legyen ez a napló. online közintézmény, és/vagy lélekkiokádós és/vagy mindennapisztoris és/vagy semmilyen. nehéz kérdés, most, valahogy nincs eröm folytatni. hátha lesz holnap.

1 Comments:

At 2:04 de., Anonymous Névtelen said...

ooooohh, ne tedd!!! ez a nagy elkeseredett felkialltas a blogbezarasra vonatkozott! itt egy lelkes kulfoldi olvasod :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home