szerda, október 05, 2005

ismét autó

egyre rosszabb a közérzetem, meg a tél is jön. reggelente már csak féltizkor tudok felkelni, de már nyolctól csörög a telefon. most épp Dina Vass megy az irodában, aki amúgy a honlapján borzasztó randa, én pedig egyhete a téligumi készletezésen dolgozom. Kisgabi szombateste végképp megelégelte az autósralizós pályafutásomat, miután több napja nem jutottam el hozzá, és szombatesteis gyorsulási versenyeztem. Egykis képes összefoglaló, mint a megújult Dunatévében.
Szombatreggel egy "rally-sprint" nevű műfajjal inditottuk a szatmári autósnapok gázpedál-szekcióját, a központi sugárúton randalíroztunk, volt benne gyorsasági rész, kézifékes fordulós, gumikat gyorsan kerülgetős. fotók, köszi CZ és Janek. az első versenyen, a kategóriában első lettem, bár nagy mesterem, Bajnok, vagy tíz másodperccel gyorsabban szánkózott a gumik között, viszont pár másodperc büntetést kapott így nagy meglepi, satöbbi. Délben ügyességi verseny következett, amit a kis Peugeot nem nagyon szeret, a kormányt csavarja ki a kezemből, az ügyességin hátrafelé is meg oldalra is kéne csavargatni az autót, meg szűk nyolcasokat vágni a gumik között, itt, magyarul, szoptam.
Este pedig, gyorsulási verseny, életemben először résztvevőként. és, 1600és 2000 cm3 között, meg is nyertem, legyőzve az Opel Mantát ami nem volt nehéz, meg a Michel sárga Golfját, na az már nehezebb volt, a srác pedig megigérte hogy még találkozunk. egykis kép, a rajt előtti hangulatról:
A dijat pedig, amit a mi cégünk ajánlott fel, felajánlottam egy dáciával versenyző csákónak aki nagyon meghatódott, a sárga golfos srác pedig nehezen viselte a vereséget, mivel köztudottan ez a két leggyorsabb autó a kategóriában. pedig még nemistudja, hogy leeresztem a felfüggesztést a következőre.
Vasárnap hajnalban kiszaladtam Kisgabiért, majd indultunk tovább Nagybányára, ahola gesztenyeünnepek alkalmából gyorsulási és egyéb baromkodási versenyeket rendeztek, volt autószépségverseny, sok képet találsz a 4tuning oldalon, a Peugeotról, Gyuri Hondájáról, lent pedig az a Calibra, amelyikkel versenyeztem. ugyanis, itt már 1800-2000cm3es kategória volt, és a narancssárga Opel Calibra lenyomta az összes srácot a kategóriánkban. Aztán, következtünk mi ketten, és van erről egy jókis videó, amelyen kb tiz méterrel mögöttem szalad, az amúgy gyönyörűen felkészitett kupé. nagyöröm, ismét. kezdem megszeretni ezt a sportot.Persze, kis is kaptam, versenyen kivül egy turbós Mitsubishitől, amely eggyel magasabb kategória, erről is van itt videó, sajnos a hang az elcsúszik, de az mind a . Kisgabit is elvittem egy körre, hogy érezze amikor gázadásra elkezd remegni a műszerfal, a motor 6000-nél benyomja a meleg levegőt az utastérbe, aztán boldogan ordibál ott elől, satöbbi, hátha elnéző lesz, legközelebb is. ennyivolt, aztán vissza a hétköznapokba.