hétfő, november 07, 2005

aztán

aztán 26 óra vezetés, 1036 kilométer a tsodaszép és kurvaunalmas tájú (micsodajelzö) Magyarországon innenoda meg onnanide, mert nincs épp raktáron az a gumi menjen a másik szervizbe lótifuti után, egy csomó autópálya feljárat meg kisfalvakban útlezárásos faszkodás után, hazaértem, másnap nem voltam jó semmire. péntek hajnalban továbbindultunk, az ezévi utolsó versenyre, amely egy tényleg csodálatos pályán, a Szurdok-völgyben zajlott, kicsi hegyi aszfalton, mohás sziklák és útról kicsúszott balfaszok között.

Én jó magaviseletű nyugdijas nénike stilusban döcögtettem, azaz semmi kapkodás, hármasnégyes, négyeshármas, és nem csúsztam ki sehol és az autó is egyben maradt, mire az utolsó körben a sorban álló autómba hátulról belémszalad egy biciklis és betöri a féklámpát. kurvaanyád, na ez legyen a legtöbb baj. nem élveztem a vezetést, az autó sem, meg senki sem volt tőlem elragadtatva, dehát tudod milyen ez, a kéthéttel ezelőtti bukfenc után, már amikor kanyarban az autó dobja a fenekét és alig tartja az ivet, pedig tartja csak már én félek, és elengedem egy picit a gázt, hiába na, gyenge vagyok. egykis gyakorlás és elmúlik.

innen indul a nagy dilemma. van egy autó, egy ugyanolyan Peugeot205gti, full versenyautó, 4500-ért, beirva, ezt használnám utcai autónak, milyen szép is lenne, kézifékkel befordulni a bank parkolójába. és nagyon jó lenne nekem, bár kicsit kényelmetlen, a rollbar meg a kétszemély miatt. a másik pedig, hogy inkább egy lakáska, lásd elözö szenvedések kicsit lennebb, aminek pont jó lenne ennyi előleg. az erkély alatt meg még állhat a kis Micra, vagy görkori is. tanácsokat kommentben, pliz.
nagy szükségem van rájuk.

4 Comments:

At 1:07 du., Anonymous Névtelen said...

hello!
hat mint nem erdekelt ember :
kocsid van, az raer kesobb is....
mint aki nem fugg attol, hogy van -e lakasod :
kocsid akkor is van...

es ha valamiben took segiteni lakas intezes ugyben, szolj.
van egy csomo lakaskozvetito iroda szamom is...

:-D

tomazs

 
At 6:44 du., Anonymous Névtelen said...

En a lakas mellett dontottem... nyalazok is rendesen egy uj auto utan.

meg amugyis... versenyauto? bolond vagy?

 
At 6:46 du., Anonymous Névtelen said...

hol lehet kovetni a versenyfutamok idopontjait? Szurdokra kimentem volna, de a franc tudta, hogy ott lesztek.

 
At 8:44 du., Anonymous Névtelen said...

Szerusz!

lakas, feltetlenul lakas!!! mert kocsiavato buli azert megsem olyan mokas!

puszoka (ezt a madagaszkarban tanultam), baratimi

 

Megjegyzés küldése

<< Home