hétfő, december 26, 2005

karácsony, cimszavakban

ágybóltévézés, ágybólevés, ágybólkávézás. Kedvenc karácsonyi sportjaimat üzöm. Senkinek nem küldtem körsmst, sem kör-emailt. Kiheverem a mindennapokat, és nézem a Discoveryt. Monának egy CocoChanel parfümöt választottam, kesernyésédeskés illattal. Orsi egy zöld pulcsijához illö zöld kesztyüt kapott, Tomáska egy jókis CD-t. Kisgabinak pedig, nos itt voltam a legnagyobb gondban, mit vegyek hogy ne dobja ki az ablakon. Mareggel hivott fel, amikor felbontotta, egy frankó görkori a 36-os pici lábára, és a hangja alapján örül neki, aminek pedig én örültem. Húgom, hát ez volt a legkönnyebb, Caramel Cd, mi más. most visszafekszem a Discovery elé. Boldog Karácsonyt.

1 Comments:

At 7:58 de., Anonymous Névtelen said...

ha lattad volna az arcat is nem vagy ennyire biztos magadban

 

Megjegyzés küldése

<< Home