hétfő, december 12, 2005

sok

Sok jó és rossz történt mostanában. Elhagytam a világ legaranyosabb kislányát, Kisgabit. nagyon nehéz volt, pár perc alatt mondtam meg neki, és öt perc alatt másfél csodálatos évet felrúgni, bele se merek gondolni. Másfél év Kisgabival, aki olyan boldog volt velem mint soha, és volt egy kapcsolatom amiröl könyvet tudnék irni, ha szavakban ki tudnám fejezni, mennyire szerettem a hangját, amikor reggel vagy késöeste csacsogott a telefonba, és ezer más közös emlék, többek közt itt a naplón. és hogy miért. a következö szpotokban majd leirom.

3 Comments:

At 10:15 de., Anonymous Névtelen said...

na vegre irtal ombre!
csak igy tovabb, s kicsit surjebben :-D
tomazs

 
At 4:30 du., Anonymous Névtelen said...

szerusz te!

sajnalom hogy ilyen ugy miatt irtal, es biztos szar, de ha igy dontottel, akkor igy jo...

puszillak, es nemsokara jovok, orulsz ugye? :-)

baratimi

 
At 8:47 du., Anonymous Névtelen said...

no, jol megereztem, hogy irtal. majd 10 napig erre se jartam, s lam, most friss nyomokat hagytal a vegtelen halon. kepzeld, hetvegen voltam valahol a Tisza-to partjan, Poroszlon egy jo kis vadaszaton, de nem is ez volt a buli lenyege, hanem az, hogy megtanultam bowlingozni, s meg is szerettem gyorsan, mert kitanultam-kitalaltam egy guritasi technikat, ami nagyon faszasan bejott a vegere. ajanlom barkinek, nem rossz jatek. Latom, Hunorka is blogol,nem beszelve "Tibikerol" kinek fia eggyel tobb "t"-t hord neveben. szep kis vilag, mondhatom, az ember mar nem is kell ujsagot olvasson, eleg csak a politikusnak nevezettek blogjait olvasgatni. Joejt, Joe.

 

Megjegyzés küldése

<< Home