csütörtök, december 01, 2005

utak


még egy hónap, és indul a Dakar, amelyen kedves barátunk, Szilveszter Zsolt is indul, a MOL Dakar team tagjaként, és ö is nálam vásárolt téligumit, el tudod ezt képzelni? nagyon büszke vagyok, meg arra is, hogy megpróbálom majd rendszeresen közvetiteni az eseményeket, majd valami külön Dakar rovatban. a CityRádió meg élöben, kár hogy nem lehetek riporter, jó móka lenne.

januárban pedig én megyek Finnországba, legalábbis megigérte a Nokian gyár, tesztpályázunk Ivalo-ban, a világ legkurvahidegebb részén, 300 kilométerre az északi sarktól, és gondolom megnézzük azt a kis XIXszázadi füstös gyárat, egy Nokia nevü kisvárosban, ahonnan a kábel, telefon és gumigyár indult. itthon pedig december 1. van, esö és sár, igy az irodában rendezgetem a dolgaimat, meg próbálom az életemet is, lásd lakásprojekt, lassan, de haladok vele. megvan a hitelezö, hát a jóöreg Allianz/Tiriac.

4 Comments:

At 5:47 du., Anonymous Névtelen said...

dsf

 
At 5:53 du., Anonymous Névtelen said...

Hat Bassza meg, mar masojara irom a commentemet
Tehat Udv Mindenkinek!

Most potoltam be a 3 hónapos lemaradasomat mert azota nem kovettem a blogot. Olvastam hogy abba akartad hagyni a blogot. Hüülye vagy bazd meg?! Mi olvasgatjuk, mert valamennyire rolunk is szol ugyhogy csakird rendesen. Es meg valami: tudod itt kazincbarcikan nemcsak 3 bloc va, van itt meg rendorseg is. Te mar be is mutatkoztal nekik tudod :-)

Na csa és irj

 
At 5:54 du., Anonymous Névtelen said...

es epp ideje mar hogy intezed mar magadnak azt a kibaszott lakast

 
At 7:13 du., Anonymous Névtelen said...

Gergőőő, mit csinyál, maga rossz? Há itt volt Kolozsváron, s nem is találkoztunk. Pedig akkor este finom filmekkel és sörökkel vártuk! :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home